Зміни ПДР в Україні в 2021 році і кілька інших цікавих авто новин

Зміни ПДР в Україні в 2021 році і кілька інших цікавих авто новин

Регулярно в автомире відбувається безліч цікавих подій, про які ми сьогодні розповімо в цій статті. Всього потроху - цікаві новини, зміни в ПДР і багато іншого.     

Поїхали!

Зміст статті:

1    Швидка допомога в Києві повинна пересуватися під рев своїх же сирен

2    Нові стандарти інфраструктури по-українськи

3    Електросамокат в обмін на старий автомобіль  

4    Що нового чекає власників евроблях ?  

5    Зміни в ПДР України?

6    Де встановити ГБО в Одесі?


1.Швидка допомога в Києві повинна пересуватися під рев своїх же сирен

Багато автолюбителів, а також просто жителі Києва, могли звернути увагу на те, що з недавнього часу карети швидкої допомоги пересуваються з постійним і безперервним включеним сигналом сирени. 

Вся справа в тому, що керівництво служби швидкої допомоги в Києві, зобов'язало включати сирену і мигалку навіть в разі руху не на екстрений виклик, при цьому з дотриманням всіх правил дорожнього руху і зупинкою на червоний сигнал світлофора. Водії, а також лікарі швидкої допомоги м'яко сказати не в захваті від нововведення, адже їм доводиться цілу зміну працювати під виття сирени, що позбавляє їх можливості роботи в більш комфортних умовах. 

Тільки уявіть, карета забрала з виклику на госпіталізацію хвору людину. Під час транспортування медикам необхідно надавати першу медичну допомогу. І все це доводиться робити під рев сирени, коли власних думок не чути. 


2.Нові стандарти інфраструктури по-українськи

Багато хто з вас напевно помітив, що в Україні вступили в силу нові стандарти дорожньої інфраструктури, що змушують водіїв їздити повільніше. Крім кільцевих розв'язок, шумових смуг, піднесених пішохідних переходів, звуження смуг руху, напрямних острівців і лежачих поліцейських, тепер на дорогах все частіше з'являються острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери , вставки по осі дороги або розділові смуги. Всі ці заходи спрямовані виключно на зниження швидкості руху як в населених пунктах, так і за їх межами. 

Вся справа в тому, що за статистикою Укравтодору , на відремонтованих відрізках дороги, різко збільшується кількість ДТП і саме через перевищення швидкісного режиму. Подібні методи давно використовуються в Європі. Тільки ось в країнах Європи дійсно дотримуються всіх норм безпеки - з освітленням, розміткою, знаками і так далі.  

Тобто робиться все, щоб заздалегідь поінформувати водія про наближення до таких споруд на дорозі. В Україні ж, на жаль, зовсім інше мислення - знизити швидкість транспортного потоку будь-яким способом. І замість звичних ям, тепер на дорогах можна зустріти щось подібне, як на зображенні нижче.

 

 ДТП 7-го листопада в Харкові підтвердило марність подібних острівців безпеки. На пішохідному переході, автомобіль на великій швидкості зачепив бордюр і просто зніс людей. В результаті дорожньо-транспортної пригоди троє постраждалих, серед яких 10-річна дитина.  



3.Електросамокат в обмін на старий автомобіль  

А тепер розповімо про ситуацію, яку просто неможливо уявити в Україні. У Литві можна здати свій старий автомобіль на утилізацію і натомість отримати субсидію на покупку електросамоката , електромопеда , електромотоцикла , велосипеда або річного проїзного на громадський транспорт. Найбільшою популярністю у литовців користується електросамокат . На цю програму держава Литви виділила близько 8 млн євро і вже понад 10 000 литовців скористалися цією програмою.      

А ви обміняли б свій старий автомобіль на новенький електросамокат ? 

 

4.Що нового чекає власників евроблях ?  

Незважаючи на те, що власники автомобілів з нетрадиційною реєстрацією влаштовували численні акції, уряд повідомив, що більше не має наміру йти їм на поступки. Таку заяву зробив радник міністра внутрішніх справ Володимир Мартиненко. Він також підкреслив, що порушників закону стало занадто багато. Вони сформувалися в політичні і соціальні групи, внаслідок чого уряд забезпечував власникам евроблях пільговий період перереєстрації, відстрочити штрафи і більше 70% автолюбителів зареєстрували свої автомобілі.   

Решта ж, просто не хочуть цього робити, і якщо виконати вимоги власників таких автомобілів, то незабаром у них з'являться нові автомобілі, які вони захочуть реєструвати за такою ж схемою. 

9 листопада відбулося обговорення законопроекту 3704 і 4172 про доступну розмитненні , в ході якого представник міністерства фінансів України повідомив, що категорично проти зниження податків і вважають, що проблема є роздутою. Основою для такого твердження є статистика, згідно з якою за останні 2 роки в Україні ввезли лише 30 000 автомобілів.

В результаті члени комітету парламенту прийняли рішення про створення нового законопроекту про доступне розмитнення в Україні. Відповідальність за законопроект взяв на себе народний депутат Олександр Ковальчук.

Посилання на джерело 

5.Зміни в ПДР України

11 листопада Міністр Внутрішніх Справ Арсен Аваков виніс на розгляд уряду пропозицію внесення змін до постанови кабміну про правила дорожнього руху і вже на наступний день ці правки були схвалені і затверджені. 

Таким чином, з 12 листопада діє наступна зміна в правилах дорожнього руху:

·                 Відтепер для підвищення безпеки, водії і пасажири таксі, а також інструктори з водіння, зобов'язані використовувати ремені безпеки. Винятки становлять водії і пасажири з інвалідністю, фізіологічні особливості яких роблять використання ременів безпеки неможливим.

·                 З метою розвитку велосипедної інфраструктури та зменшення травматизму серед велосипедистів, нова редакція правил дорожнього руху дозволяє їм рухатися в смузі для маршрутних транспортних засобів, а при необхідності навіть зупинятися.  

·                 Тепер знак, що позначає смугу для руху маршрутних транспортних засобів, не вимагає додаткової таблички для велосипедистів.  

·                 Для підвищення безпеки пішоходів в темний час доби, вони обов'язково повинні використовувати світловідбиваючі елементи на одязі або жилети зі світловідбиваючими елементами. 

Ця тема піднімається вже багато років поспіль і є сумніви, що в цей раз буде якось інакше, оскільки в новій редакції так і не прописали відповідальність пішоходів за порушення цього правила.

А ми нагадуємо, будьте обережні на дорогах як в якості водія, так і пішохода! 



6.Де встановити ГБО в Одесі?

Замовити установку ГБО в Одесі можна в сервісному центрі Сервіс Газ. У нас найдоступніші ціни на обладнання та роботу механіків. Ми працюємо з європейським обладнанням Zenit , яке вже відмінно зарекомендувало себе в умовах українських доріг в співвідношенні "ціна-якість".     

Телефонуйте прямо зараз і дізнайтеся вартість установки ГБО в Одесі. Також ми йдемо назустріч автовласникам, і пропонуємо установку газового обладнання в розстрочку.

Почніть заощаджувати вже сьогодні!

 24.02.2021
 (108 переглядів)
Розрахунок економії палива