Причини походження течі масла з двигуна і шляхи вирішення

Причини походження течі масла з двигуна і шляхи вирішення

Часом буває так, що масло може текти з двигуна. Це явний дзвіночок про те, що є проблема. Головна ознака такої несправності - масляна пляма під передньою частиною автомобіля після довгої стоянки. Навіть за ніч може «накапати» достатню кількість масла. Про те, як це відбувається, і про способи запобігання проблеми ми розповімо в статті.

Протікання масла

Ймовірні проблеми при течі масла з двигуна

  1. Через витік моторне масло в автомобілі убуває. А якщо масла буде недостатньо для двигуна, тоді настане так зване масляне голодування, воно веде до серйозних аварій, аж до заклинювання і руйнування окремих елементів машини.
  2. При великій течі забруднюється силовий агрегат і весь моторний відсік. Згодом на масляну плівку прилипає пил і бруд і, як результат, немає місця для природного відведення тепла. А значить двигун почне перегріватися, система охолодження включить екстремальний режим, який тягне за собою займання транспорту.
  3. Потрібно постійно доливати відсутню кількість рідини до необхідного рівня. При цьому найкраще використовувати конкретну марку ПММ. Чи не рекомендовано додавати низької якості продукти і, як наслідок, позапланове витрачання грошей на більш якісний мастильний матеріал.
  4. При течі з двигуна мастило може накопичуватися в свічкових колодязях, тим самим, не даючи коректно працювати системі запалювання. В результаті, двигун почне троить, та й плюс до всього, що витекла рідина порушує ізоляцію проводки, демпфирующие подушки і гумові ущільнювачі.
  5. Щоб не було загоряння під капотом авто, водієві важливо постійно мити ДВС, і місце, з якого тече масло, а це великі витрати, оскільки сама мийка двигуна проводиться за допомогою пари або апарату високого тиску на зразок «Керхер».

Основні ознаки течі масла з мотора

Визначити, що масло тече конкретно з-під двигуна, можна за допомогою фіксації рівня рідини. І якщо він різко знизився, то це явна протікання. Якщо говорити про витік з мотора, то вона зазвичай перевіряється щупом. Перевірку можна здійснити самостійно, провівши певні дії:

  • Зупинити авто на рівному відрізку дороги
  • Трохи почекати (чверть години), щоб масло стекло в картер
  • Витягнути щуп і протерти його насухо
  • Помістити щуп в горловину до упору і витягнути назовні.

Якщо обсяг рідини сильно впав, то важливо швидко зрозуміти причину цієї події, і якщо цей процес не дозволити, то буде, то, що ми описували вище. Насправді, причин для витоку масла предостатньо, і ми вам розповімо про основні з них. Це допоможе швидше усунути несправність. Витік може бути:

  • З датчика масла
  • Переднього або заднього сальника коленвала
  • З-під клапанної кришки
  • Протікання відбувається через розподільник запалювання
  • Протікання масляного фільтра
  • Некоректна робота вентиляції картера
  • Масло залито понад норми або воно не відповідає якості
  • Пошкоджений піддон картера.

Тепер про кожну причину більш докладно...

Протікання з датчика масла

При течі рідини з датчика може здатися, що проблема криється в одному з сальників. Головне тут - вкрай уважно провести огляд мотора, для того, щоб упевнитися в тому, що неякісно працює саме датчик. Прибрати цю проблему просто - замінивши олійною датчик на новий. А якщо спробувати запаяти каніфоллю або пластиком місце протікання, то ефекту від цього не буде.

Якщо протікає передній або задній сальник коленвала

Зазвичай це трапляється у авто з пробігом більше, ніж 100 000 км. Якщо в місці установки ременя ГРМ з'являються масляні плями, значить, протікання змазує рідини сталася в передньому сальнику коленвала. Це можна і потрібно запобігти відразу ж після виявлення, оскільки такого роду текти чревата попаданням рідини на ремінь газорозподільного механізму. Якщо це станеться, ремінь почне прослизати або зовсім розірветься, поршні вдарять в клапани, в результаті, будуть отримані величезні пошкодження.

При протіканні заднього сальника коленвала, масляні плями будуть видні між мотором і КПП. І в цьому випадку, рідина потрапить на елементи зчеплення, а вони почнуть прослизати. У підсумку, знизиться динаміка роботи авто і буде відбуватися знос деталей. Усунути неполадку можна за допомогою заміни зношених деталей на нові. Для цього потрібно знімати КПП, кардан заднього моста (на повнопривідних авто), стартер і зчеплення. Але найкраще цей процес довірити досвідченим майстрам.

При течі з-під клапанної кришки

Якщо мотор чистий, то тут причина криється деформованої або повністю зруйнованої прокладці, під деталлю. Іноді з такими ж ознаками може бути і сама кришка. Для того, щоб усунути неполадку, досить просто замінити несправну деталь на нову. Тут шлях вирішення такий: можна приклеїти кришку на автомобільний герметик (якщо відсутня запасна прокладка). Але потім важливо цей герметик зняти і зробити все більш якісно.

Протікання відбувається через розподільник запалювання

Досить часта проблема, і вирішується вона досить швидко. Знімається кришка, потім розподільник запалювання. На стик наноситься герметик, і збираються деталі назад в чіткому порядку.

Протікання масляного фільтра

Найчастіше це відбувається через неправильну затягування. Її краще робити за допомогою спеціального ключа з метою точного посилення. Якщо виконати це за своїми відчуттями, то затягування буде надмірної або недостатньої. При недокрученную фільтрі - його потрібно докрутити. При надмірній закрутки ущільнення з гуми стає непридатним, і тоді потрібно новий пристрій. До речі, буває і так, що фільтр тече через дефект посадкового гнізда. В цьому випадку є варіант - рассверлить отвір і вмонтувати новий вкладиш.

Однак, при заміні масла в автомобілі, завжди змінюється і його фільтр. І при його установці гумову прокладку змащують маслом, щоб при затягуванні вона не була зіпсована. Інакше гума сомнется і герметичність порушиться. І в цьому випадку, рекомендовано зняти пристрій, змастити прокладку і закриття фільтр назад.

Некоректна робота вентиляції картера

Поршневі кільця і стінки циліндра мають властивість зношуватися до певного рівня, згодом чого відпрацьовані гази починають прориватися в картер. Зрозуміло, контакт масла з розпеченими газами негативно впливає на машину, оскільки при контакті масло окислюється, але це мінімум того, що може статися. Програма максимум така: при забитої системі вентиляції розширюються продукти горіння витягають масло з картера. І тоді практично весь двигун буде залитий олійною рідиною, а значить буде видавлений ще й масляний щуп разом з пробкою.

Масло залито понад норми або воно не відповідає якості

Якщо самостійно змінювати мастильний матеріал, то можна по необережності залити занадто багато рідини. І в результаті цього підвищується тиск усередині системи, де зайва рідина потрапляє через прокладки та ущільнювачі. Вирішити цю проблему можна за допомогою відкачування зайвої рідини з системи. Також, не кожне масло може підходити Вашій машині за значеннями, в'язкості і т.д. Плюс до всього, мастильний матеріал може стати занадто рідким через потрапляння сторонніх рідин. І, в результаті, виходить якась емульсія, яка має більшу плинністю, ніж нормальне моторне масло. Відбувається текти через будь-які ущільнювачі двигуна.

Вирішити цю проблему можна за допомогою прочищення мотора спеціальної промиванням. Далі в мотор потрібно залити більш якісне масло. А з метою профілактики наслідків від попередньої несправності бажано додати в мастило триботехнический склад.

Пошкоджено піддон картера

Пробої і тріщини картера - основні причини, за якими відбувається витік масла. Адже через неякісні дороги часто картер пошкоджується. І в такому випадку, необхідно монтувати новий піддон, або заварити пошкоджену.

Висновок

Завжди, в разі потреби, потрібно стежити за рівнем масла, і чи не протікає воно, особливо якщо у Вас авто на пропан-бутану. Так протікання є небезпечною для самого агрегату і людського життя. І щоб не допускати негативних наслідків, особливо якщо у Вас газ, найкраще зверніться в майстерню, де встановлювалося ГБО. Тут Вам професійно і швидко усунуть всі неполадки і дадуть важливі рекомендації по догляду за автотранспортом.

Service Gas - з повагою до кожного!

 23.10.2021
 (9 переглядів)
Розрахунок економії палива