ГБО на безпосередній упорскування: в чому відмінність та особливість монтажу

ГБО на безпосередній упорскування: в чому відмінність та особливість монтажу

Сьогодні є безліч машин, наприклад, Volkswagen, Audi, Skoda, що мають мотор з маркуванням fsi, tsi, tfsi, gdi. Це говорить про те, що ДВЗ оснащений прямим упорскуванням палива. І воно відрізняється тим, що паливна форсунка встановлена в паливному відсіку, а не як заведено, в колекторі. І звичайно ж, встановлення газобалонного обладнання на пряме упорскування має свої нюанси, складності та особливості.

Принцип роботи ДВЗ із системою прямого упорскування

ГБО на безпосереднє упорскування стали встановлювати недавно. І є деякі особливості функціонування цього виду подачі пального. Адже принцип дії прямого упорскування має схожість з дизельним, але тиск у бензиновому трубопроводі нижчий. Та й бензин складно піддається самозайманню в момент стиснення. У бензинових ДВС із системою безпосереднього упорскування існує особливий звук, він видається від насоса та інжекторів.

Як працюють головні вузли:

  • Насос викачує з бензобака паливо під тиском 2-5 бар, яке потім потрапляє у руховий відсік;
  • Паливний насос високого тиску передає блакитне пальне до форсунок, стиснувши його до 30-200 бар;
  • Інжектори, що знаходяться в головці блоку циліндрів і пропускають пальне 5 разів за цикл. Для контролю стоїть датчик високого тиску.

Виходячи з описаного вище, можна точно сказати, що виробники машин домоглися того, що бензин у паливному відділі розпорошується набагато ефективніше, адже воно ж і є охолоджувачем для форсунок. Подача бензину відбувається виключно при закритому впускному клапані.

ГБО на безпосереднє упорскування

Деталі установки ГБО із системою прямого упорскування газу

Зовсім недавно у ТС з прямим упорскуванням не було можливості монтувати газову установку на tsi. Все тому, що таке обладнання не було адаптоване до цього. Але сьогодні це стало цілком можливим плюс, до такого переобладнання йде гарантійний термін від 3 років. Та й раніше неможливо було встановити газ на ДВС tsi, тому що в момент відключення бензинової подачі під впливом високих температур інжектори могли перегріватися. І щоб це виправити, розробники створили таке:

  • Випарений газ надходить у колектор через окрему газову форсунку;
  • Рідкий газ упорскується у паливний відсік двигуна за допомогою бензинової форсунки.

Як працює ТЗ на газовій суміші при прямій подачі пального?

Блакитне паливо у леткому стані надходить у колектор за допомогою газової форсунки. Для охолодження бензинових інжекторів у момент користування газобалонного обладнання через них у невеликому відсотку подається бензин у невеликій кількості. Цього вистачить для того, щоб двигун правильно і добре працював у будь-яких режимах. Але без бензину не можна обходитися.

Ще є спосіб, який вважається дорожчим – це надходження рідкого палива прямо в циліндри двигуна через бензиновий інжектор. Тут відсутні газові інжектори, але є насос високого тиску, він доставляє блакитне паливо в зону згоряння. Комплект подібної газової системи немає випарник. Якщо говорити простіше, авто може пересуватись лише на газі, без бензину.

Важливо знати! Усі апарати ГБО на безпосередній упорскування, спеціально розробляються до конкретного транспорту під певне ДВС. Насправді, немає універсальних комплектів газових установок на tsi. Та й самостійно налаштувати такий апарат неможливо. Потрібні спеціалісти.

Комплект установки на безпосереднє упорскування

Плюси та мінуси подібного виду установки

Насправді постійне збільшення цін на бензин змушує замислитися навіть автовласників дорогих машин про переоснащення авто на газ. Про те, що він нешкідливий для двигуна, напевно, багато хто знає. Та й блакитне паливо вважається екологічно чистим пальним, яке поки що благо не навчилися розбавляти. Єдина складність - розподіл пропан-бутану на зимове та літнє паливо. Також немає нічого складного в переоснащенні транспорту на цей вид пального, для цього важливо вибрати відповідальну компанію, яка Вам все це зробить і підкаже про нюанси в питаннях реєстрації обладнання в МВС.

Що стосується ГБО на tfsi тут є кілька переваг та недоліків, а саме:

  • Монтаж газу на безпосередній упорскування вийде дорожче, ніж встановлення стандартного комплекту 4 моделі. Все тому, що саме обладнання коштує набагато дорожче, та й потрібна професійна команда майстрів;
  • Якщо Ви бажаєте використовувати варіант, коли в роботі ДВЗ на газ у паливний відсік потрапляє і бензин у невеликому відсотку, то в суміші має бути повітря та два типи пального. Отже, бензинові витрати будуть, а термін окупності газового обладнання збільшено;
  • Газобалонна система – річ дорога, його монтаж важливо довірити лише професіоналам. Адже, якщо система працюватиме неправильно, це може позначитися на установці та транспорті, якому може знадобитися дорогий ремонт аж до заміни бензинових інжекторів;
  • Газову апаратуру для двигуна з прямим упорскуванням роблять багато виробників. Але це досить складна розробка. І далеко не всі такі установки можна поставити на конкретний транспорт. Оскільки воно розраховане на лімітовану кількість моделей і не перерозподіляється на інші машини.

Висновок

Технологія прямого упорскування палива на сьогодні вважається актуальною темою. І з часом ця новика стане не такою вже дорогою. І якщо Ви бажаєте встановити своє авто газове обладнання з метою економії коштів, то потрібно розуміти, що вклади в переобладнання Вашого транспортного засобу не окупляться відразу ж. І найголовніше, не варто економити на переоснащенні, тому що неякісно зроблена робота може спричинити серйозні наслідки. Довіряйте своє переобладнання професіоналам!

З турботою, Service Gas!

 08.02.2022
 (22 переглядів)
Розрахунок економії палива