Чому автовласники побоюються встановлювати ГБО

Чому автовласники побоюються встановлювати ГБО

З кожним роком в світі власники автотранспорту все частіше переоснащуються на газ не тільки з метою зберегти кошти, але і з турботою про навколишнє середовище, так як пропан-бутан вважається більш екологічним паливом, ніж бензин або дизель.

Однак автовласники України не поспішають переоснащувати свій транспорт, по ряду індивідуальних причин, заснованих на страху.

Установка гбо

Чому власники не встановлюють газ на авто

  • Можливість вибуху

Насправді, в Інтернеті можна побачити масу роликів з вибухаючим газобалонним транспортом. Однак, якщо аналізувати більш раціонально, то і авто на бензині можуть вибухнути і, в принципі, вибух транспорту на бензині куди більш імовірніший, ніж на пропан-бутан, все тому, що його ємність має більш стійкий захист, ніж паливний бак за рахунок свого міцного корпусу і мультиклапана, яке підбурює тиск в разі пошкодження трубок або іншої апаратури. І навіть при сильній аварії газ не вибухне, звичайно, якщо не оглядати авто і обладнання з сигаретою в зубах.

  • Запах газу в салоні

Зазвичай транспорт, переоснащений на цей вид палива, не повинен мати будь-якого запаху, але, якщо таке все ж є, це говорить про будь-які несправності в обладнанні або некоректний його монтаж і слід негайно відправитися на СТО.

  • Можливості ДВС зменшуються

Так, вірно! Пропан-бутан справді не дуже ефективний, порівняно з моторним паливом. Тому і потужність, і крутний момент ДВС в роботі на газі зменшується в середньому на 8 - 15%. Тобто, наприклад, двигун потужністю 80 - 100 к. с. при переході на газове паливо втрачає близько 5-15 к.с. Але найчастіше, фахівець за допомогою комп'ютера і регулювань зможе підняти віддачу мотора іноді і на шкоду економічності.

  • Шкідливий для мотора

Насправді, це міф. Пропан-бутан для ДВС не є небезпечним, а навпаки, корисний, все тому, що у нього октанове число 100-105 одиниць, а це виключає детонацію. По-друге, при заправці газом машинне масло залишається на стінках циліндрів і не окислюється, а значить воно ще довго прослужить. Ну, а якщо в повітря потрапляє пропан-бутан, він просто змішається з ним.

Звичайно, крім плюсів, можна виділити і мінуси, з якими доведеться зіткнутися при установці ГБО:

  • Перегрівання клапанів і нагар на них
  • Більш жорсткі вимоги до контролю якості теплових зазорів (з майстрами, які знають свою справу, можливо прибрати цей фактор)
  • У багажнику буде мало місця.

Так! Така установка дійсно забирає якусь частину в багажнику, але й цього можна уникнути, для цього потрібно встановити ГБО в підпільну нішу для запасного колеса, а запаску замінити на компактне колесо-докатку.

  • Відсутність фінансової вигоди

Ціна газового обладнання IV покоління, кілька років не змінюється, а період окупності переоснащення авто на пропан-бутан залежить від середньорічного пробігу авто. Найчастіше, при переході на цей вид пального, витрати на нього зменшуються на 40-50%, якщо була проведена якісна настройка системи живлення.

І якщо після прочитання нашої статті ви захотіли встановити на своє авто ГБО, сміливо звертайтеся в Service Gas, де майстри, які знають і люблять свою справу, зроблять огляд авто, встановлять газове обладнання, яке найбільше підходить, налаштують його і вже через 1 день, ви зможете без проблем їздити на транспорті, в якому встановлений газ.

Service Gas - звернися до нас, зроби світ чистішим!

 23.09.2021
 (13 переглядів)
Розрахунок економії палива