Покоління ГБО: в чому їхня різниця

Покоління ГБО: в чому їхня різниця

Еволюція ГБО

Газові установки відомі багатьом автовласникам досить давно. І сьогоднішня їхня популярність підвищується з кожним роком. Оскільки установка ГБО - послуга необхідна, відповідно з кожним разом розробляються нові моделі подібного обладнання. Нині у світі існують 6 поколінь систем. І в чому їх відмінності, звичайній людині навряд чи зрозуміти. Та й, справді, не кожне таке ГБО підійде під кожну машину. Чому? Все досить просто - для старих авто без бортових комп'ютерів, дуже добре підійде бюджетна установка 2 покоління. А інжекторним авто, які мають сучасні функції, підійдуть покоління установок від 4 і вище.

Якщо говорити про першу серію такого обладнання – воно давно вже вичерпало себе. Та й його майже не зустрінеш ніде. Третя серія - не має попиту через свою непотрібність. Від четвертої його відрізняє лише можливість синхронізації із бортовим комп'ютером. А для того, щоб придбати та встановити газобалонне обладнання, найкраще звернутися до перевіреного за відгуками, рекомендаціями СТО та доручити цю специфічну роботу його майстрам. Адже, у сервісі можуть дати кілька рекомендацій щодо того, чи варто взагалі переоснащувати транспорт на газ, а також дадуть кілька порад щодо догляду за переобладнаним авто.

Ну, а тепер ми повернемося до ГБО і розповімо про нього більш детально.

Еволюція газобалонного обладнання

Усі види ГБО

Перше та друге покоління

Що стосується першого, як уже говорилося раніше, його рідко де зараз зустрінеш. Але ці дві серії встановлюються лише на старі карбюраторні та моноінжекторні авто. Споживають газ вони приблизно на 20% більше в порівнянні з бензином. Особливо приділяти їм увагу ми не будемо, оскільки вони вже не актуальні, оскільки карбюраторні двигуни знято з виробництва багатьма виробниками автомобільних марок. Якщо говорити про відмінності першого та другого покоління від інших, то різниця полягає в тому, що вони можуть працювати з двигунами, що мають каталізатори.

Третє покоління

Цей тип установки цілком може працювати з карбюраторними та моноінжекторними ДВС. Принцип системи досить простий: газ подається у впускний колектор надто близько до впускного клапана кожного з циліндрів. Між штуцерами, що встановлені у впускному колекторі та редуктором, вони займаються подачею надлишкового тиску, також у системі є кроковий дозатор механічного типу, він займається розподілом газу по колектору впускного. Однак, мінус цього покоління полягає в тому, що обладнання не використовує електронний блок управління двигуном, а значить алгоритми, за якими вираховується момент упорскування і кількість потрібного палива, встановлюється виробником установки. А він може сильно відрізнятись від заводських вимог, що веде до некоректної роботи двигуна.

Четверте покоління

Воно має електромагнітні газові форсунки, які можуть забезпечити впорскування газу в кожен циліндр (схоже з бензиновою системою). А дозування і момент упорскування, розраховує спеціальний автомобільний контролер. Плюси цієї системи полягають у тому, що є перемикання двигуна з бензину на газ та навпаки, в автоматичному режимі. І при правильному налаштуванні, водій практично не помітить цього переходу. Різниця у витраті газу (у порівнянні з бензином) не вище 10-20%. На сьогоднішній день, 4 покоління ГБО є дуже затребуваним особливо для авто з бензиновим мотором і з розподіленим упорскуванням палива.

П'яте покоління

Таку систему ще часто називають - рідким фазованим рівномірним упорскуванням.

Його відмінність від попередньої серії в тому, що 5 серія робить упорскування в циліндри газ вже в рідкому стані. Для цього в балоні є газонасос, він дає можливість паливу в рідкому стані пройти з балона (за рампами газових форсунок) до необхідних місць та за потребою назад у балон. Всі паливні карти та ЕБУ двигуна є штатними. Але за потребою тут можуть коригуватися деякі дані з метою адаптації газової системи до бензинової паливної картки. У цьому поколінні додатково йдуть форсунки та рампа.

Також, серед автовласників, ходить думка, що в 5-му поколінні, можна активізувати роботу ДВС відразу на газу і витрата палива дорівнює розтратам бензину. Однак це трохи не так. Адже, будь-якій системі потрібен час для прокачування газу та усунення повітря із системи, це займання близько 30-40 секунд (все залежить від того, наскільки довго авто стояло без руху). Але все одно це не так багато часу, ніж якщо взяти час прогрівання двигуна у 4-му поколінні. Та й сам запуск не залежить від температурних перепадів. Витрата становить: +10-20% порівняно з їздою на бензині.

6 покоління газу

Шосте покоління

Так Так! Ця система вже існує. У цій системі ГБО паливні рампи, форсунки та штатний бензиновий контролер автомобіля не змінюються, їх не переробляють. Однак існує невеликий мінус — висока чутливість до рівня чистоти газу. Що стосується його вартості - він теж є невеликим мінусом, але, як показує практика, після старту продажів і хорошої реклами, цінова політика системи може стати меншою. Однак важливо врахувати одну деталь - 6 покоління призначене лише для двигунів із прямим упорскуванням палива.

Але варто врахувати, що ГБО 5 і 6 серії не такі актуальні, як послуга з встановлення ГБО 4-го покоління. І це цілком логічно — якісний газ в Україні треба вміти ще знайти.

Service Gas – найкраща команда фахівців

Якщо Ви шукаєте команду професіоналів, яким можна довірити переоснащення транспорту на газ, то Service Gas – те, що Вам треба!

Крім переоснащення автотранспорту на газове паливо, компанія також надає інші послуги:

  • Налаштування та ремонт обладнання;
  • Реєстрація ГБО у МВС;
  • Встановлення ГБО на машини із США;
  • Розстрочка на встановлення обладнання;
  • Обслуговування корейських автомобілів.

За більш детальною інформацією щодо наданих послуг, Ви можете звернутися за телефонами, вказаними у шапці профілю або зв'язатися через пошту.

Service Gas – найкращі з найкращих!

 29.11.2021
 (106 переглядів)
Розрахунок економії палива