Україна ризикує залишитися без дизеля і газу. У нас 2 вирішальних місяці

Україна ризикує залишитися без дизеля і газу. У нас 2 вирішальних місяці

Зараз на українському ринку палива утворилася складна ситуація, через яку, через місяць може статися дефіцит "дизеля" і скрапленого газу. А спочатку старту посівних робіт, коли попит на паливо різко зросте, автовласники зіткнутися з різким підвищенням цін або навіть дефіцитом палива.

Директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн розповів про свої прогнози і передбачуванні сценарії розвитку подій з приводу ситуації, що склалася з паливом в Україні. За підрахунками пана Куюна, в Україні в квітні можливо вистачить ДТ, якщо по морю в країну зайде ще 150 тис. т. У травні ця потреба складе 300 тис.т. А ось з приводу скрапленого газу він описав досить песимістичний сценарій.

Згідно з його прогнозом, ціни на газ збільшаться, але від оцінок на скільки саме зростуть ці ціни пан Куюн не повідомив.

Росія зупинила постачання газу

Зміст:

  1. Росія більше не помічник в ситуації з газом;
  2. Великий постачальник ДТ і скрапленого газу припиняє поставки в Україну;
  3. Чим далі від моря, тим дорожче;
  4. Висновок

Росія більше не помічник у вирішенні питання з газом

Генеральний директор мережі АЗС SunOil Леонід Косянчук розповів свою точку зору. Він додав критиці дії влади, в результаті яких з оптового сегменту був виключений "потужний імпортер недорогого дизельного палива" - Proton Energy.

Нагадуємо, що Proton Energy щорічно поставляла в Україну понад 1,7 млн ​​тонн дизпалива і 400 тисячі тонн скрапленого газу. Такі величезні оперативні обсяги поставок складно знайти на ринку палива сьогодні. Зараз імпортер "Корал Енерджі" ще не отримав певних дозволів від Мінекономіки Російської Федерації. І з цього приводу Косянчук висловив свої сумніви про те, що Росія навряд чи допоможе Україні з газом перед початком посівів. Також, Косянчук засудив дії чиновників, які не передбачили ніяких компенсацій перед прийняттям рішення про санкції.

Великий постачальник ДТ і скрапленого газу припиняє поставки в Україну

Швидше за все, до кінця квітня, ринок протримається на що залишилися запаси палива, але вже в травні, якщо не вирішиться ситуація з "Корал Енерджі" з приводу експорту дизпалива і зрідженого газу в Україну, тоді, країну чекає дефіцит дизельного палива і скрапленого газу, а це призведе до незрозумілого зростання цін. Згідно з даними за минулий рік, завезення до 300 тис. Тонн дизельного палива в порти Чорного моря цілком реально здійснити, проте його подальша доставка до споживачів по залізниці -і є основна проблема на сьогодні.

Леонід Косянчук заявив про те, що рівень зльоту цін буде дуже залежати від спритності та оперативності дій імпортерів. Зупинка НПЗ Білорусі на планово-попереджувальні ремонти - не є основною причиною дефіциту дизельного палива і скрапленого газу. Це тільки лише обтяжливий фактор.

Чим далі від моря, тим дорожче

Співвласник мережі «KLO» Ігор Чернявський розповів про свої прогнози про те, як буде розвиватися ситуація на ринку дизпалива і зрідженого газу. За його словами, в разі виключення Білорусі з числа постачальників дизельного палива, то в Україні придбає масу проблем.

Також, він заявляє: "Через море Україна здатна завезти необхідну кількість дизельного палива. Скільки потрібно, стільки і доставлять. Можливості по перевалці вантажів через порти достатні". І ще він запевнив, що не буде ніяких проблем з бензинами і не виникне. Із застереженням на те, якщо світова кон'юнктура на нафту не зміниться.

Ще Чернявський відзначив, що з листопада 2020 по лютий 2021 рік нафту піднялася в ціні на 70%. У разі, якщо ціни на нафту будуть передбачуваними і стабільними, на вартість бензину в такому випадку, буде впливати лише логістика.

Зараз до Києва, доставляються нафтопродукти з боку північного кордону з Білоруссю. Якщо ж поставки підуть від морських портів країни, то чим далі розташовані регіони, тим дорожче буде коштувати бензин.

"Дефіцит газу буде великий, як Україна його подолає - я навіть не знаю", -розповів Ігор Чернявський. За його словами, недостатня кількість для заміни російського газу не варто перевалювати тільки через море. На жаль, ніхто не в змозі в українських портах "злити" більше, ніж 20-30 тис. Тонн скрапленого газу, коли необхідно 100 тис. Тонн. З цього приводу пан Чернявський припустив, протягом двох місяців ціна на газ для автовласників ймовірно подорожчає на 5 грн за літр.

Нагадуємо, що сьогодні вартість газу практично дорівнює вартості дизельного палива, а то і більше. Сталося це через низку факторів:

  • Розмитнення тонни бензину обходиться в 213 євро, а розмитнення газу - 52 євро. Так ми бачимо, що газ все ж дешевше.
  • Україна недоотримала акцизний збір;
  • Проблеми зі зберіганням запасів скрапленого газу.

За словами Чернявського для побудови потужного сховища однієї тисячі тонн палива (мається на увазі, дизель або бензин), необхідно $ 200 тис., А для газу - $ 1,5 млн.

Висновок

І на завершення хочеться сказати, хоч би якою була ситуація з газом або будь-яким іншим паливом, важливо думати про майбутнє вже зараз. Оскільки «Service Gaz» досвідчений знавець в установці газу на автомобіль, пропонуємо і вашій увазі свої послуги:

  • Установка ГБО;
  • Налаштування;
  • Ремонт;
  • Реєстрація ГБО в МРЕВ.

Також, ми маємо величезний вибір установок на авто різних поколінь. Ви завжди зможете звернутися до нас за консультацією. Де вас проконсультують досвідчені фахівці, які знають свою справу. Або ж, якісну і швидку установку ГБО на ваш автомобіль.

Service Gaz - до кожного з любов'ю!

 15.04.2021
 (49 переглядів)
Розрахунок економії палива