Запчастини для ГБО. Заміна запчастин і обслуговування ГБО під час експлуатації

Запчастини для ГБО. Заміна запчастин і обслуговування ГБО під час експлуатації

Щоб очікування від установки ГБО виправдали себе, слід регулярно стежити за технічним станом газової системи. І, звичайно ж, все починається з установки якісного ГБО в умовах надійного сервісного центру. Монтаж обладнання довіряють тільки ліцензованим компаніям і проводити технічний огляд бажано там же, де і встановлювали ГБО.


Зміст статті:

  1. Діагностика та ремонт ГБО.
  2. Які запчастини вимагають "підвищеної" уваги.

  


1. Діагностика та ремонт ГБО

У всіх електронно-механічних пристроях деякі елементи можуть з часом зношуватися і вимагають заміни. Це ж стосується і газових систем на авто. Проводити своєчасне ТО просто необхідно. Технічне обслуговування може бути регулярне і позапланове.

Нульове ТО рекомендується проводити через 1000-1500 км пробігу. На цьому етапі експлуатації ГБО, майстер повинен перевірити газову систему на витік і провести комп'ютерну діагностику повного робочого циклу. Якщо буде потрібно, то проводиться настройка ГБО.

Далі планове ТО проводиться кожні 10 тис. км пробігу. 

Проведення позапланового технічного обслуговування може знадобитися якщо:

  • Витрата палива збільшилася
  • Автомобіль глухне
  • Автомобіль не їде
  • З'явився запах газу.

Якщо ви вже зараз помітили, що будь-який пункт можна віднести до вашого авто, то негайно зверніться в сервісний центр. Приїжджайте до нас, навіть без попереднього дзвінка і навіть якщо ви встановлювали ГБО не у нас. Наші фахівці максимально оперативно знайдуть причину несправності і усунуть її.  


Обслуговування системи займає 1-2 години.

Рекомендуємо подивитися відео:



2. Які запчастини вимагають "підвищеної" уваги

Тепер подивимось, які запчастини найчастіше зношуються і вимагають своєчасної заміни. Якщо вчасно не поміняти комплектуючі, то робота газової системи може бути порушена і мати більш серйозні наслідки.

 


Редуктор

Цей вузол найбільш часто потребує обслуговування і навіть повної заміни. Пристрій складається з декількох складових елементів. Вони відповідають за правильність подачі суміші двигуну. Головна причина поломки редуктора - неправильна або не дбайлива експлуатація. Водій попередньо не прогріває транспортний засіб взимку на бензині, транспортний засіб експлуатувався в умовах поганих доріг, не проводилося планове технічне обслуговування.

При підборі редуктора орієнтуються не тільки на потужність двигуна, але і на споживання палива.



ЕБУ

Електронні блоки управління також часто піддаються поломкам. Причин поломок ЕБУ також може бути кілька. Цьому можуть сприяти зовнішні чинники, які призвели до корозії та перегрівання. Якщо в середину блоку потрапила волога, то це здатно призвести навіть до короткого замикання. Така поломка рідко виправляється і рекомендується установка нового ЕБУ.  

Удари і вібрації викликають механічні пошкодження, які необхідно усунути якомога швидше. Якщо вчасно не усунути перевантаження напруги, то бортовий комп'ютер вийде з ладу.  



Газові форсунки

Газові форсунки бувають 2-х видів - такі, що обслуговуються і не обслуговуються.  

Форсунки, які обслуговуються – це, так званий, бюджетний варіант, який вимагає заміни ремкомплекта кожні 40 тис. км пробігу.

Причиною необхідності заміни є фізичне зношення і засмічення. Все тому, що форсунки - це самий навантажений елемент газової системи. В результаті зносу може спостерігатися вироблення посадкового місця штока.

Якщо водій транспортного засобу відзначає перебої в роботі двигуна на газі, авто смикається, троїть, втрачається потужність, то необхідно поміняти форсунки.

Необслуговувані моделі форсунок найчастіше просто змінюють. Але тут варто відзначити, що такі форсунки служать близько 200 тис. км пробігу, а при акуратній експлуатації навіть довше.

Єдине, що може перешкодити довго експлуатувати газові форсунки - це засмічення. А все через те, що базовий фільтр в системі ГБО не справляється з очищенням палива. Майстри рекомендують використовувати посилені фільтри парової фази з відстійником.

 


Газовий фільтр

Фільтри і фільтроелементи, згідно з регламентом, підлягають заміні кожні 10 тис. км пробігу, але в реальності це роблять навіть частіше. Наприклад, якщо ви бачите, що збільшилася витрата або відзначається явне падіння потужності, то це вірний сигнал того, що пора почистити фільтри.


Дрібні елементи

Вище були представлені головні запчастини для ГБО, які потребують періодичної заміни. Існують ще дрібні елементи, які рідше виходять з ладу, а від їх справної роботи залежить можливість комфортної їзди. До них відносять датчики температури, кнопки перемикання з газу на бензин та ін.



  

У сервісних центрах Сервіс Газ не тільки якісно встановлюють ГБО, але і здійснюють подальше обслуговування газових систем. Якщо забився фільтр, зносилися форсунки, необхідно провести настроювання ГБО і так далі, звертайтеся до нас і ми все полагодимо, налаштуємо, відрегулюємо.

У нас в наявності є всі необхідні ремкомплекти і запчастини для ГБО, тому додатково замовляти запчастини ГБО не доведеться. Ми підбираємо запчастини, які підходять саме до Вашого ремкомплекту ГБО.

Ми подбаємо про те, щоб Ваш автомобіль на газі працював економно і коректно.


Рекомендуємо подивитися відео:


 24.06.2020
 (105 переглядів)
Розрахунок економії палива